Sním či bdím? Reklama zpátky na homepage Seznamu?!

Dnes ráno mě překvapil grafický banner Sazky na homepage Seznamu. Minimálně 2 roky totiž nebylo možné reklamu na hlavní stránce Seznamu objednávat.

Kontaktoval jsem proto našeho account managera u Seznamu a opravdu – od dnešního dne je možné reklamu objednat, musí však být statická a neanimovaná, rozměry 418×120 px, formát GIF nebo JPEG. Garantováno je 8mil. impresí, což odpovídá 2,5mil UV (RU) a ceníková cena je 800tis. Kč na týden.

Opětovné zařazení pozice na HP Seznamu mě celkem překvapilo – přece jen je to krok stranou od seznamáckého trendu nechat se vést vzorem Googlu, který na hlavní stránce reklamu nenabízí.

Profesně se zabývám internetovým marketingem a také mobilní reklamou. Žiju v Brně.

Označeno v Internetový marketing Označeno s: ,
3 comments on “Sním či bdím? Reklama zpátky na homepage Seznamu?!
  1. zvl napsal:

    Tak co si budeme nalhávat, 800k za týden je pěkný ranec … kdo by odolal. Pokud reklamy na HP nebude víc, tak se to snese.

  2. Ono je možné v praxi dosáhnout na výrazně nižší cenu oproti ceně ceníkové, kromě toho je možné koupit i třeba jen jeden den.

    Každopádně jsme inzerci na HP Seznamu zkoušeli ještě předtím, než se přestala prodávat a s výsledky jsme byli moc spokojeni (až na kolegyni, která zpracovávala odpovědi na soutěžní otázky ze soutěže, na kterou vedl banner). Tenkrát se ale ještě mohl používat flash a bylo tedy možné si pohrát s kreativou.

  3. Martin napsal:

    Ještě že mám tvůj blog. Jinak bych o nějaké reklamě vůbec nevěděl. AdBlock Plus je svině :)

3 Pings/Trackbacks pro "Sním či bdím? Reklama zpátky na homepage Seznamu?!"
  1. […] gets the most pageviews among all Czech sites and which has been ad-free for several years, is now again available for small banner (418×120 px) for 800 000 CZK per week (32 000 euro). And this banner has been bought by Sazka, […]

  2. […] model prodeje reklamy až po úvodní stanu portálu odlehčenou od reklam. Jak na svém blogu odhalil Viktor Ševčík, právě reklamy se alespoň v omezené míře na homepage Seznamu vrátily. […]

  3. […] co se objevil reklamní formát na hlavní stránce Seznamu znovu, jsem byl přesvědčen, že bude většinu času vyprodaný. Evidentně ale není a Seznam to […]

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Vítejte na mém blogu převážně o internetovém marketingu. Kromě článků, které jsem napsal pro Lupu se sem snažím dávat zajímavosti z internetového marketingu, se kterými se potýkám při své práci.
Blog nejen o internetovém marketingu
Kromě PPC, SEO, SEM a dalších disciplín se budu zmiňovat i o bannerových online reklamách, příp. dalších věcech, týkajících se webu a internetu.

W o r n l o o k | Viktor


RSS Zdroj RSS zdroj