Sním či bdím? Reklama zpátky na homepage Seznamu?!

Dnes ráno mě překvapil grafický banner Sazky na homepage Seznamu. Minimálně 2 roky totiž nebylo možné reklamu na hlavní stránce Seznamu objednávat.

Kontaktoval jsem proto našeho account managera u Seznamu a opravdu – od dnešního dne je možné reklamu objednat, musí však být statická a neanimovaná, rozměry 418×120 px, formát GIF nebo JPEG. Garantováno je 8mil. impresí, což odpovídá 2,5mil UV (RU) a ceníková cena je 800tis. Kč na týden.

Opětovné zařazení pozice na HP Seznamu mě celkem překvapilo – přece jen je to krok stranou od seznamáckého trendu nechat se vést vzorem Googlu, který na hlavní stránce reklamu nenabízí.

O nás

Profesně se zabývám internetovým marketingem a také mobilní reklamou. Žiju v Brně.

3 Comments on “Sním či bdím? Reklama zpátky na homepage Seznamu?!

  1. Tak co si budeme nalhávat, 800k za týden je pěkný ranec … kdo by odolal. Pokud reklamy na HP nebude víc, tak se to snese.

  2. Ono je možné v praxi dosáhnout na výrazně nižší cenu oproti ceně ceníkové, kromě toho je možné koupit i třeba jen jeden den.

    Každopádně jsme inzerci na HP Seznamu zkoušeli ještě předtím, než se přestala prodávat a s výsledky jsme byli moc spokojeni (až na kolegyni, která zpracovávala odpovědi na soutěžní otázky ze soutěže, na kterou vedl banner). Tenkrát se ale ještě mohl používat flash a bylo tedy možné si pohrát s kreativou.

  3. Ještě že mám tvůj blog. Jinak bych o nějaké reklamě vůbec nevěděl. AdBlock Plus je svině 🙂