Seznam promuje sám sebe na homepage

Zlé časy už asi dopadly i na internetový marketing a i taková společnost, jako je Seznam (těžko najít někoho, kdo v ČR zobrazuje více internetové reklamy) nedokáže naplnit všechny reklamní prostory, které má k dispozici. A dává to vědět hlasitě.

Zatím jsem se u velkého internetového hráče nesetkal (nebo si alespoň nevzpomínám), že by na svých stránkách zobrazoval takové to novinové „Váš inzerát může být tady za tolik a tolik“. Seznam se toho nebojí a zobrazuje takovou zprávu hned na své hlavní stránce:

Nevím, jestli tak činí jen večer (kdy píšu tento text) nebo i „ve špičce“ (Seznam má pravděpodobně vysledované, že v noci na jeho stránky chodí více IT odborníků, protože na své hlavní stránce zobrazuje odkazy na články o IT a internetu pouze v noci, zatímco přes den promuje spíše standardní politiku a trochu toho bulváru).

Každopádně to nic nemění na tom, že banner na hlavní stránce Seznamu je bezesporu úspěšný formát. Zkoušeli jsme ho ještě když bylo možné ho zveřejnit ve flashi (teď pouze jako nepohyblivý obrázek) a byli jsme s ním velmi spokojeni. Další aspekt je to, že se pravděpodobně jedná o hezky cílenou reklamu. Dívám se na stránku z Brna a reklama mě upozorňuje na moravského Key accounta Seznamu, který působí v Brně. V Čechách bude na banneru pravděpodobně jméno někoho jiného.

Poté, co se objevil reklamní formát na hlavní stránce Seznamu znovu, jsem byl přesvědčen, že bude většinu času vyprodaný. Evidentně ale není a Seznam to trápí až tak, že zobrazuje promo sám na sebe všem uživatelům, přestože cílová skupina jsou (pro finanční náročnost banneru) pouze marketingoví pracovníci velkých firem.

O nás

Profesně se zabývám internetovým marketingem a také mobilní reklamou. Žiju v Brně.

0 Comments on “Seznam promuje sám sebe na homepage