Překvapující profil návštěvníků Rande.cz a možnosti reklamy

Dostal jsem nabídku na inzerci na Rande.cz. Co je zajímavé je to, že jsem odhadoval úplně jinou demografickou strukturu návštěvníků. Pro koho tedy může být inzerce na Rande.cz zajímavá?

Vždy jsem byl přesvědčen, že seznamovací servery navštěvují spíše adolescenti do 20 let, a to především dívky. To jsem se dost spletl – 70% návštěvníků Rande.cz jsou muži, do 20ti let jen cca 4%, nejvíce – přes 50% návštěvníků má mezi 20ti a 30ti roky.

To, že si seznamování chtivý člověk vytvoří svůj profil s osobními informacemi má velký potenciál právě pro možnosti inzerce – inzerent je tak schopen na některých reklamních pozicích cílit podle pohlaví, věku, bydliště apod.

Návštěvnost je kolem 50 tis. UV měsíčně.

Pozn.: Informace pocházejí z propagačních materiálů společnosti Tanger, která na Rande.cz prodává inzerci. Nijak jsem si je neověřoval, ale předpokládám, že se jim dá věřit.

PS: Toto je jeden z textů, ve kterých si poznamenávám informace pro svoji další potřebu. Pokud navíc někomu prospěje, jen dobře;)

Profesně se zabývám internetovým marketingem a také mobilní reklamou. Žiju v Brně.

Označeno v Internetový marketing
0 comments on “Překvapující profil návštěvníků Rande.cz a možnosti reklamy
1 Pings/Trackbacks pro "Překvapující profil návštěvníků Rande.cz a možnosti reklamy"
  1. […] Cca 50 tisíc UV denně, 70 % návštěvníků Rande.cz tvoří muži. 20 až 30 let má 50 % návštěvníků, do 20 let pouhá 4 %. Via Efektně.cz. […]

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Vítejte na mém blogu převážně o internetovém marketingu. Kromě článků, které jsem napsal pro Lupu se sem snažím dávat zajímavosti z internetového marketingu, se kterými se potýkám při své práci.
Blog nejen o internetovém marketingu
Kromě PPC, SEO, SEM a dalších disciplín se budu zmiňovat i o bannerových online reklamách, příp. dalších věcech, týkajících se webu a internetu.

W o r n l o o k | Viktor


RSS Zdroj RSS zdroj