Netradiční formáty reklamy na homepage Seznamu

V posledním měsíci se objevily 2 netradiční formáty displej reklamy na nejatraktivnější webové ploše českého internetu – hlavní stránce Seznam.cz.

Prvním formátem je reklama na Škodu Yeti, která promovala sponzorství českého olympijského týmu a nabádala k registraci k testovací jízdě.

V první fázi se pod vyhledávacím polem otáčel obrázek automobilu. Pokud na něj návštěvník klikl nebo najel myší, obrázek se roztáhl do spodní části stránky a zobrazila se reklama přes většinu monitoru.

2014-02-04-reklama-Skoda-na-Seznamu-01

2014-02-04-reklama-Skoda-na-Seznamu-02

 

Druhou zajímavou reklamou byla Sportka od Sazky

Úzký, ale barevně výrazný banner byl přimklý k horní části stránky, s prostým textem „Každý týden nový milionář. Budete další?“ bez komunikace brandu.

Po vytažení reklamy směrem dolů se zobrazily další informace a tipy k produktu Sazky.

2014-02-21-reklama-Sazka-na-Seznamu-0

2014-02-21-reklama-Sazka-na-Seznamu

 

Profesně se zabývám internetovým marketingem a také mobilní reklamou. Žiju v Brně.

Označeno v Internetový marketing Označeno s: , , , ,

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Vítejte na mém blogu převážně o internetovém marketingu. Kromě článků, které jsem napsal pro Lupu se sem snažím dávat zajímavosti z internetového marketingu, se kterými se potýkám při své práci.
Blog nejen o internetovém marketingu
Kromě PPC, SEO, SEM a dalších disciplín se budu zmiňovat i o bannerových online reklamách, příp. dalších věcech, týkajících se webu a internetu.

W o r n l o o k | Viktor


RSS Zdroj RSS zdroj