Netradiční formáty reklamy na homepage Seznamu

Netradiční formáty reklamy na homepage Seznamu

V posledním měsíci se objevily 2 netradiční formáty displej reklamy na nejatraktivnější webové ploše českého internetu – hlavní stránce Seznam.cz.

Prvním formátem je reklama na Škodu Yeti, která promovala sponzorství českého olympijského týmu a nabádala k registraci k testovací jízdě.

V první fázi se pod vyhledávacím polem otáčel obrázek automobilu. Pokud na něj návštěvník klikl nebo najel myší, obrázek se roztáhl do spodní části stránky a zobrazila se reklama přes většinu monitoru.

2014-02-04-reklama-Skoda-na-Seznamu-01

2014-02-04-reklama-Skoda-na-Seznamu-02

 

Druhou zajímavou reklamou byla Sportka od Sazky

Úzký, ale barevně výrazný banner byl přimklý k horní části stránky, s prostým textem „Každý týden nový milionář. Budete další?“ bez komunikace brandu.

Po vytažení reklamy směrem dolů se zobrazily další informace a tipy k produktu Sazky.

2014-02-21-reklama-Sazka-na-Seznamu-0

2014-02-21-reklama-Sazka-na-Seznamu

 

O nás

Profesně se zabývám internetovým marketingem a také mobilní reklamou. Žiju v Brně.