Nepřehlédnutelný Fiat 500 na slovenském internetu

V pondělí 18.2.2008 mně zaujala internetová reklamní kampaň na Fiat 500, která proběhla napříč většinou důležitých slovenských vyhledávačů (Zoznam.sk, Centrum.sk, Atlas.sk, SZM.sk). Vytapetovat slovenské vyhledávače je zajímavý, stylový, nepřehlédnutelný a tím i z hlediska budování značky určitě úspěšný nápad.

Pokud jsem si dobře všimnul, tak se jednalo jen o jeden den, kdy se u kurzoru myši otáčel automobil ze všech stran, poté se objevilo logo auta a odkaz na webové stránky. Kromě toho se ve vyhledávacím poli některých vyhledávačů zobrazoval text „Fiat 500 je už tu!“ Screenshoty zde:

Zajímalo by mě, jestli by u nás byl Seznam ochoten na svouji homepage něco podobného pustit, ale vzhledem k absenci reklamy na hlavní straně jsem přesvědčen, že ne. U Centra a Atlasu by to asi za patřičnou cenu nebyl problém…

Profesně se zabývám internetovým marketingem a také mobilní reklamou. Žiju v Brně.

Označeno v Internetový marketing Označeno s: , ,

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Vítejte na mém blogu převážně o internetovém marketingu. Kromě článků, které jsem napsal pro Lupu se sem snažím dávat zajímavosti z internetového marketingu, se kterými se potýkám při své práci.
Blog nejen o internetovém marketingu
Kromě PPC, SEO, SEM a dalších disciplín se budu zmiňovat i o bannerových online reklamách, příp. dalších věcech, týkajících se webu a internetu.

W o r n l o o k | Viktor


RSS Zdroj RSS zdroj