Nepřehlédnutelný Fiat 500 na slovenském internetu

V pondělí 18.2.2008 mně zaujala internetová reklamní kampaň na Fiat 500, která proběhla napříč většinou důležitých slovenských vyhledávačů (Zoznam.sk, Centrum.sk, Atlas.sk, SZM.sk). Vytapetovat slovenské vyhledávače je zajímavý, stylový, nepřehlédnutelný a tím i z hlediska budování značky určitě úspěšný nápad.

Pokud jsem si dobře všimnul, tak se jednalo jen o jeden den, kdy se u kurzoru myši otáčel automobil ze všech stran, poté se objevilo logo auta a odkaz na webové stránky. Kromě toho se ve vyhledávacím poli některých vyhledávačů zobrazoval text „Fiat 500 je už tu!“ Screenshoty zde:

Zajímalo by mě, jestli by u nás byl Seznam ochoten na svouji homepage něco podobného pustit, ale vzhledem k absenci reklamy na hlavní straně jsem přesvědčen, že ne. U Centra a Atlasu by to asi za patřičnou cenu nebyl problém…

O nás

Profesně se zabývám internetovým marketingem a také mobilní reklamou. Žiju v Brně.