Méně reklamy na iDnes

Server iDnes.cz se konečně rozhodl upravit design svých serverů a zobrazovat na nich méně reklamních formátů.

Proč konečně?

Nebylo ničím tajným, že web přesycený reklamou generoval inzerentům mnohem nižší výkon/proklikovost a na přeflashovaném webu bylo možné docílit mnohem menšího zásahu i při zobrazení (pokud čtenář banner neproklikl). Při porovnání třeba s Novinkami.cz byl rozdíl propastný. Uvidíme, jestli se nyní úspěšnost podobných reklamních formátů na iDnes dotáhne na Aktuálně či dokonce Novinky. Předpokládám, že cena stále zůstane vyšší, ale inzerenti si nedovolí toto médium úplně vynechat kvůli jeho návštěvnosti (což si dříve vzhledem k ceně a neúspěšnosti formátů dovolit mohli).

iDnes konečně pochopilo kouzlo symbiózy – méně reklamních ploch je příjemnější pro čtenáře (= vyšší návštěvnost) a zároveň efektivnější pro inzerenta (lepší zásah a proklikovost), což se nakonec obrátí pozitivně i k médiu.

Screenshot zde na Lupě.

Profesně se zabývám internetovým marketingem a také mobilní reklamou. Žiju v Brně.

Označeno v Internetový marketing Označeno s: , ,

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Vítejte na mém blogu převážně o internetovém marketingu. Kromě článků, které jsem napsal pro Lupu se sem snažím dávat zajímavosti z internetového marketingu, se kterými se potýkám při své práci.
Blog nejen o internetovém marketingu
Kromě PPC, SEO, SEM a dalších disciplín se budu zmiňovat i o bannerových online reklamách, příp. dalších věcech, týkajících se webu a internetu.

W o r n l o o k | Viktor


RSS Zdroj RSS zdroj