Jak zajistit pozitivní pověst firmy na internetu?

V současnosti je pro kohokoli velmi jednoduché zveřejnit na internetu jakoukoli informaci, třeba i o vaší firmě. Jak se bránit těm nepravdivým? Jak zachovat kladnou pověst na internetu?

Jednoho ze svých zákazníků neobsloužíte přesně podle jeho potřeb, nebo ho neuspokojí kvalita výrobku, který jste mu prodali. Je jedno, že si zakládáte na vztazích se zákazníky a 99% z nich je velmi spokojených. Pokud právě tento váš nespokojený zákazník popíše svoje zklamání třeba ve svém blogu nebo nějaké diskuzi, objeví se tento záznam i ve vyhledávači. Pokud tak budou další zákazníci hledat informace o vaší firmě, mohou na něj narazit a nechat se odradit.

 

Tím, že publikovat něco na internetu je dnes velmi jednoduché, se může firma lehce dostat do potíží a nemusí se jednat pouze o nespokojeného zákazníka, ale třeba také konkurenční boj.

Pověst na internetu na Seznamu či Googlu

Protože PR agentury při takové situaci zpravidla klientovi nedokážou pomoci, vznikla agentura Pověstnainternetu.cz, která se na ochranu pověsti firmy na internetu specializuje. Sdružuje profesionály na internetové Public Relations (PR, nebo-li řízení vztahů s veřejností) a internetový marketing, kteří dokáží omezit výskyt negativních informací o subjektu a zajistit, že na předních pozicích Seznamu či Googlu budou nalezeny pouze ty pozitivní.

 

O nás

Profesně se zabývám internetovým marketingem a také mobilní reklamou. Žiju v Brně.